czwartek, 1 sierpnia 2013

Powitanie :) Heh

Hej Miśki! Tu Tini Verdas :) ( jak już pewnie wiecie) to będzie blog o Jortini. Nie chcę się tu rozpisywać, bo bym pewnie napisała całą fabułę pierwszych 10 rozdziałów. Więc napisze tylko część tego co chciałam xD ( i może coś o sobie) Mam nadzieję, że spodoba wam się blog, i że będziecie go czytać, i komentować. Tsa wiem początki są trudne... Dobra jak pewnie wiedzą osoby, z którymi gadam na gg jestem głupia. Często ( przez przypadek) robie z siebie idiotkę. Nie pytać skąd ten talent, bo nie wiem. Uwielbiam serduszka <3 <3. A i może ktoś mnie zna z bloga tego tu K L I K N I J. Tam występuje jako Majka~~Verdas ( tsa normalnie informacja, bez której nie da isę żyć) No to chyba tyle.

Wygląd na razie nędzny, ale szablon już mam zamówiony :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz! To dla mnie dużo znaczy <3