sobota, 10 sierpnia 2013

Chapter 02~ Bajka bez happy and'u

Po bodajże 7 dniach ( ?) Znowu piszę na blogu. Rozdział dodałabymm kilka dni temu, ale 
mam słabe wi-fi ( przyp. Jestem na obozie) No to mam nadzieje, że wam się spodoba :)

Pewien przystojny, brązowowłosy chłopak przekroczył ,,bramy,, kościoła. Spojrzał w górę, nic się nie zmieniło. W starym  drewnianym kościółku nie została przestawiona ani jedna deska.Na jego pięknej buźce wykwitł serdeczny uśmiech. Po dwóch latach znów tu jest. Jest w Buenos Aires, gdzie jego życie nabrało sensu.
                     
                                                                 ***Jorge***
Uśmiech wywołany na skutek zobaczenia tego miasta nie przechodził. Pogłębiał się z każdą chwilą. A wręcz zamieniał się w bajkę, lub nawet baśń. Chłopak w garniturze ( niemalże jak książę) idący do swej księżniczki. Jednak w bajce jak to w bajce bywają momenty załamujące. I w tej bajce taki moment się pojawił kiedy to ,,książe,, zauważył księżniczke. Jednak ona znalazła schronienie w ramionach wroga księcia. Umięśnione ramię nie przyjaciela leżało na rękach dziewczyny. Uśmiechnąłem się ironicznie poczym odeszłem. Wiedziałem, że kogoś znajdzie. Nie mogłem temu zaradzić to moja wina.
                                                              ***Martina***
Za kilka minut zacznie się ceremonia ślubna, a jego nie ma. Przecież musi  przyjechać! A może to moje chore urojenia (?) Nie potrafię tego wyrazić. Czuje się podle, ale poczułam się jeszcze gorzej kiedy przy wstawaniu poczułam na sobie czyjeś ramie. Czyżby Jorge? Spojrzałam  w stronę chłopaka. Cała zbladłam. Zrozumiałam co się dzieje z Jorge. Obejmował mnie nie kto inny jak jego wróg...

                                                                          ***
Może trochę dramatyczne zakończenie xd Wprowadzena na początku i w dodatku krótki. Obiecuję, że kiedy tylko wrócę napiszę dłuuuugi rozdział. Trzymać mnie za słowo! :3 Mam nadzieje, że rzynajmniej wam się spodobał :)
PS Mój szablon już jest wykonany, czekam tylko na mój powrót ( xD)
PS2 To do ludzi czytających drugiego mojego bloga. Nominacje przerobię po powrocie ;)
PS3 Jestem chwalipięta więc się pochwalę ;3 30 sierpnia idę na  This is us! W ZG puszczą! a u was?
PS 4 Sorry za błędy, ale z tableta mi się ciężko pisze ;)

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz! To dla mnie dużo znaczy <3