niedziela, 18 sierpnia 2013

Sprostowania//Wyjaśnienia// Pamiętacie mnie?//Nick

Już jestem! Właśnie dziś raniótko kiedy jeszcze spaliście lub zasypisaliście ja wróciłam do domu. Po drodze wstąpiłam na kilka godzinek do kuzynki :) Ale to nikogo, ale to nikogo nie obchodzi. Tego posta piszę z chęcią napisania czegoś ważniejszego. Na początku pragnę  przeprosić za to, że w ciągu 2 tygodni napisałam jeden krótki rozdział. To dopiero początek tego bloga a ja już go zaniedbuje. Naprawdę nie chciałam żeby tak wyszło, ale na obozie miałam naciągnięty grafik. Cudem napisałam jeden rozdział. Terak kiedy wróciłam jestem w rozsypce i przechodze załamanie. Pewnie nie interesuje to nikogo, ale poznałam tam szczególną dla mnie osobę. Niestety kiedy wyjeżdżałam bardzo się śpieszyło mojej cioci i musiałam ominąć zajęcia i szybko wyjechać. Przez co nie pożegnałam się z tym kimś. Teraz nie wiem czy kiedykolwiek go jeszcze zobaczę, ponieważ mieszka kilkaset kilometrów ode mnie. Więc nie wiem jak z następnym rozdziałem. Mam na niego tak jakby wenę, ale z tego wszystkiego mogę uśmiercić Jortini. Czego nie chcę...
I jeszcze jedno. Odnoszę wrażenie, że od czasu mojej przerwy mniej osób mnie ,,odwiedza,,. Zapomnieliście o mnie? Pamiętacie mnie  jeszcze? Rozdział 3 opublikuję jeśli odczuje, że do mnie wracacie i mam po coś pisać. Kolejna sprawa, zauważyłam,że nie tylko ja mam nick, login Tini Verdas. Od razu zarzekam, że nie odgapiłam. Nie jestem ściągarą i szukam pomysłów w swojej głowie a nie w czyimś profilu. Z tego też powodu postanowiłam wyjaśnić ,,sens,, mojej nazwy. Tini: 1 podoba mi się imie Martina, a skrót od niego jeszcze bardziej. 2 Tini to główna bohaterka mojego opowiadania. 3 Moja siostra to Martyna, więc to także jakaś inspiracja. Verdas: 1 Raczej mało kto wpada na pomysł żeby łączyć Tini i Verdas, ponieważ imie jest z reala a Verdas z serialu. 2 Podoba mi się to nazwisko. 3 Należy do serialowego Leona <3 Koffam

                                                                                                                                                              Pozdrawiam ,załamana Tini Verdas

4 komentarze:

  1. Ja nie przestałam wchodzić i kocham twój blog !!


    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga :) Pisz dalej :)Jak ci tak pasuje, to możesz nawet wszystkich uśmiercić :)

    Pozdrawiam
    Życzę dużo pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu
    Obserwuje + wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały blog. Swietna historia. Podziwiam cie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na http://amyverdas123.pinger.pl/ robie zabawy i dedyki. +wybacz ten spam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! To dla mnie dużo znaczy <3