piątek, 2 sierpnia 2013

Chapter. 00 ~Prolog

Stanęłam pod drzewem, przemoczona do suchej nitki bez skutku tamowałam łzy. Cały dzień, choć nie tak dawno się zaczął był już do bani. Kolejne krople deszczu spadały mi  na głowę, mocząc moje czekoladowe włosy. Nienawidziłam jesieni. Liście niby były kolorowe, jednak jakieś takie smutnawe. Bez żadnych emocji spadają na ziemię, i leżą. Moje bezsensowne przemyślenia przerwał głos, głos mogący należeć tylko do jednej osoby, do niego. Na samo jego wspomnienie uśmiech wskakiwał na moją twarz. Tym razem też tak było. Jednak on tego  nie podzielił. Stał jakiś smutny, zdołowany. Spojrzał mi w oczy i powiedział głosem pełnym żalu a zarazem smutku głosem.
- Wyjeżdżam.- powiedział cicho
- To dobrze, wakacje o tej porze roku mogą się przydać- powiedziałam nie zdając sobie sprawy z powagi sytuacji.
- Nie Tini! Przykro mi, wyjeżdżam na stałe, będę mieszkał w Mediolanie.- odrzekł.

Wtedy czułam,że całe życie legło mi w gruzach. Miałam już nigdy nie zobaczyć Jorge. Jednak los tak samo jak my chciał inaczej, chciał żebyśmy jeszcze się zobaczyli. Przynajmniej raz będę mogła  się z nim jeszcze zobaczyć. Ten dzień miał nastąpić już jutro. Obydwoje wraz z rodzinami zostaliśmy zaproszeni na ślub kolegi naszych ojców. To zdarzenie mogło odwrócić nieszczęście przed dwóch lat. Wzięłam z szafki nocnej zdjęcie. Wtedy nikt nie myślał, że będziemy musieli się rozstać. Byliśmy szczęśliwi, i tam miało być, ale ktoś musiał nam w tym przeszkodzić. Ktoś kto widać nie chciał żebyśmy byli razem.

                                                                 ***
Taki tam prolog ;p Może się komuś podoba :3 ?

4 komentarze:

  1. O mój bosz... Ty moja siostra jesteś!
    Na pewno!
    Jortini, Leonetta, One Direction... Kocham cię normalnie!
    No ale przejdźmy do rzeczy - prolog świetny.
    Naprawdę ;) Bardzo mi się podobał.
    Jedyne co mi się nie podoba to, to że wyjeżdża... ;(
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału i kolejnych ;D

    Besos,
    Alex Verdas ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez kocham Leonette, Jortini i 1D :p co do rozdzialu to fajny, szkoda ze jorge wyjezdza :(

      Usuń
  2. Prolog świetny wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się podoba. Lecę czytać next.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! To dla mnie dużo znaczy <3